is it the music to blame?

Måndag - ny vecka, nya möjligheter som alla säger. Själv känner jag: måndag: tröttare än vanligt och det är fan nästan en vecka tills helg. Orka vara positiv en måndag!

Lite väl pessimistiskt för att vara jag, då jag egentligen just nu mår så jävla bra. Fick en käftsmäll förra helgen, men den är avskakad. Jag har verkligen världens finaste vänner och familj som finns för mig, och så länge dem finns runt mig så kommer jag igenom allt.
Innebandyn saknar jag dock så sjukt mycket nu, funderar på att helt enkelt leva med den stressen kanske. Fixa en lösning på jobb så jag kan spela, innebandy har som sagt en stor del i hjärtat.

Lördagnatten bättre ju en del på mitt välmående också, åh gud vad jag älskar er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0