fobifobi

Folk säger ofta att jag har världens konstigaste fobier, och nog är de ganska konstiga. Visste ni förresten att om man har fobi mot att ha fobi så heter fobifobi? Haha, så klockrent.

Sniglar - det kan vara den jobbigaste fobin jag har. Sniglar är det värsta jag vet, jag får panikattack och svimmar nästan om jag är för nära en snigel. Jag vet till och med vilka gångvägar i Åstorp som är ganska så snigel-fria under regn, jag går hellre en timmes omväg än att behöva gå på de vägar där de ligger sniglar på var centimeter. Jag har faktiskt svimmat 2 ggr pga av att jag upptäckt att sniglar har varit för nära mig.

Kor - Ännu ett obehagligt djur. Vem fan vill jobba med detta djur? Jag ryser.

Clowner - Egentligen är det inte bara clowner, utan allt med masker. Allt där människans ansikte inte syns, det är så obehagligt. fast jag vet vem människan under är, så mår jag dåligt.

Ballonger - de smäller och låter med ett gnisslande äckligt ljud om man rör på dem. Inga ballonger på mina kalas inte!

Kroppsvätskor - ganska jobbig fobi det med. Jag kräks nästan bara jag tänker på det. Allt som är med kroppen är äckligt, är det mina egna vätskor är det fine men inte andras. har även märkt på senare tid att det börjar bli jobbigt att gå på toa med mina tjejkompisar när de kissar, det kryper i kroppen på mig. Denna fobin blir bara värre och värre.

Jag kommer nog dö av en av dessa fobier tror jag. Helt säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0