I'm having a bad day.

Idag har jag verkligen vaknat på fel sida. Allt känns bara jobbigt, känner att jag vill lägga mig ner och gråta och dö typ. Det är fan inte ofta jag får dessa dagarna nu för tiden (hela förra vintern mådde jag såhär var dag) - hade glömt bort hur jobbigt det är. Hade bara velat ligga i sängen under täcket och mysa med Sheldon idag, men jag får klistra på mitt leende och vara övertrevlig mot kunderna på jobb istället.
Det känns lite bättre nu i alla fall än vad det gjorde imorse, sen är det bio ikväll med Natalie och Sara - paranormal activity 2. Så risken för att jag är död imorgon är stor, kan hända min kropp väljer att trilla av pinnen på bion ikväll.

Förutom min extremt kassa dag så mår jag egentligen ganska bra, eller faktiskt väldigt bra. Men alla har väl dåliga dagar?



Tänk att vara Dexter nu och mörda någon, det hade känts ganska nice..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0