I'm not feeling so boring.

Ursäkten är: Jag har inte varit hemma de senaste dagarna, och där jag hänger finns inget internet. Och på jobb ringer det så mycket att jag knappt hinner andas. Men var tidig på jobb idag då jag först var tvungen att shoppa lite i stan.
Det var ju egentligen köp-STOPP på mig denna månaden. MEN jag var tvungen att ha ett par nya svarta leggins så jag använder de så ofta att de trillar av i små bitar. Sedan hittade jag också 2 väldigt snygga och billiga koftor som fick följa med hem. Men nu är det STOPP! LOVAR!!

Helgen har varit i världens lugnaste tecken, det har varit så skönt. Denna helgen dock ska jag ut och svira med mina vänner Meslie och Flin - det kommer nog inte gå så lugnt till. På torsdag ska jag visst på bio med några kollegor, mitt enda krav om jag ska gå på bio är om jag får se: the social network. Ska man på bio med mig, får man följa mina krav.
That's the way it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0