paranormal activity.

1:an skrämde skiten ur mig, trodde på allvar några gånger att jag skulle dö av skräck när jag såg den (men som tur var så gjorde jag ju inte det). Igår bestämde jag, natalie och sara att vi skulle se 2:an på bio. Det var nog något av det värsta jag gjort i hela mitt liv, fy fan vad rädd jag var.
Det är fan inte ofta jag faktiskt skriker i en film, men gudars vad obehaglig den var. Mitt hjärta slog nog upp mot 10 000 slag i sekunden, jag överlevde i alla fall. Jag tänker aldrig se om de filmerna (säger jag nu ja).

Vill ni dö lite, så se dem.



Kommentarer
Postat av: Mary

Men fy, din story var ju ännu värre! Strömavbrott? Man tycker ju att dem borde ha nån reservgenerator, vad han dom gjort under en hjärtoperation liksom??



Jag ska ta ut nästa visdomstand en annan vacker dag, men det kan gärna vänta. Törs inte ens räkna hur många tabletter man pillar i sig nu!



Vad har du för dig efter att du hoppade av KME?

2010-11-01 @ 20:02:43
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0