rätten att ge upp för någon, är den sista rätt man har.

Inte lättare att blogga hemifrån, då jag har en katt som tyckte det var helt ypperligt att lägga sig på datorn. Och han är ju för söt för att schasas undan, men nu försvann han.

Efter lite påtryckningar från folk om att jag ska blogga igen, så får jag väl ge det en chans till. Fast tillbaka i mitt alias: VYKORT. Jag kan inte lova bra bloggning, inte heller underhållande - för det är så jävla svårt att driva en blogg. Ni får nog läsa en massa skit, funderingar, hat och såklart en del om bra saker i mitt liv. Jag gillar ju att uttrycka mig i skrift så en blogg är ju ganska bra egentligen. Min lilla ventilations-grej.

Men just nu kallar ett varmt bubbelbad, lite viktigare än er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0