Sheldon <3

Efter jag förlorade mitt älskade lejon Aslan, svor jag att aldrig mer skaffa ett djur. Men sedan kände jag - finns nog inget (förutom framtida barn och familj såklar) som kan ge en den villkorslösa kärlek ett djur kan.
Jag bestämde mig för att skaffa en ny katt (efter ett "ja" från mamma då jag fortfarande bor hemma), J's bror och frus katt hade precis fått kattungar, och där i den kullen fanns en röd katt. Jag har alltid velat ha en röd katt.

Veckorna kändes skit långa, fast jag var och hälsade på honom med jämna mellanrum. Nu har han snart bott hos mig i en månad. Min fina lilla Sheldon - döpt efter världens bästa karaktär i Big Bang Theory.
Han är en riktig liten buse, samtidigt som han andra sekunden är världens lugnaste och mysigaste.

Aslan kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, mitt älskade lilla lejon - jag saknar dig så mycket!
Och Sheldon - vi kommer alltid vara tillsammans ♥


Aslan - sov gott <3

Sheldon <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0